COVID 19 INFO - Jeg arbejder indtil videre 100% online via telefon, videokonference, skærmoptagelser m.m.

Ofte stillede spørgsmål

Melfar WebDesign firmastruktur

Melfar Webdesign er en del af Melfar Digital og benytter sidstnævntes CVR. nummer: DK35980083

Melfar Webdesign er en enkeltmandsvirksomhed, og du vil således altid have den samme kontaktperson. Jeg arbejder fra min bopæl i Strib udenfor Middelfart.

Vil din nye hjemmeside være mobilvenlig?

Ja. Det er dog vigtigt at vide, at der er stor forskel på mobil venlighed og mobilt design.

En mobilvenlig (responsiv) hjemmeside betyder, at indholdet tilpasser sig forskellige opløsninger og gadgets automatisk. Med de mange forskellige skærmstørrelser der findes i dag, vil resultat dog variere en del.

Mobilt design derimod, betyder at siden også designes specifikt til mobile enheder. Jo mindre enheden er, jo større er arbejdet med at tilpasse hjemmesiden. Samtidig må man være forberedt på, at skulle indgå kompromisser med hensyn til funktioner og udeladelse af elementer.

Mobilt design er en særskilt opgave, og er ikke inkluderet i priseksempler på melfarwebdesign.dk.

Betalingsbetingelser

Medmindre andet er aftalt, sker betaling i rater som følger:

Ved opgavepriser fra og med 3.000,- kr. sker betaling i 2 rater: 50% af det aftalte beløb betales forud for start af opgaven. De resterende 50% betales ved levering. Kunden har adgang til hjemmesidens kontrolfaciliterer når sidste betaling er modtager af virksomheden.

Klippekort er ikke omfattet af denne rateordning og betales forud.

Kan du, som kunde, deltage i designfasen

Ja, meget gerne! Men…

Hvis du ønsker at have indflydelse på designfasen, er det dog en kæmpe fordel for alle parter, hvis du kommer med dit input så tidligt som muligt. Den tid der spares på unødige ændringer, bidrager direkte til et bedre resultat. Særligt ved hjemmesider til lave priser, er der naturligvis afsat begrænset tid til opgaven.

Bemærk! Væsentlige ændringer på allerede godkendt arbejde, medfører ekstraregning på timebasis.

Kan WordPress coaching foregå i kundens hjem?

Nej, desværre.

Med undtagelse af særlige aftaler, foregår al coaching online ved hjælp af skærmdeling.

HVorfor er der Begrænset adgang til backend i garantiperioden?

Når man har fri adgang til kontrolpanelet i WordPress, kan man meget let få ødelagt noget, hvis man fristes til at lave ændringer de forkerte steder.

Dermed ikke sagt at man ikke får adgang til sin nye side når den er lanceret, dog vil der være visse tekniske begrænsninger.

Kunden kan naturligvis til enhver tid (efter levering) få fuld adgang til WordPress kontrolpanelet, hvilket dog medfører, at garantien bortfalder.